Tuesday, February 21, 2012

TAG TAMAT TEMPOH

FUHHHHHHHH
alhamdulillah
selesai sudah dua assignment yang perlu disubmit besok

ok mulai sekarang , masa ni, saat ni
bolehlah aku melaram dan menderam menulis entri di blog pulak
perah punya perah punya gendorak aku punyer otak
now barulah aku ada idea nak buat entri ape
hehehehehehe
aku rase lah kan aku nak buat entri pasal suami isteri
eh x boleh, entri pasal perang-perang
eh tak boleh jugak...
entri pasal cintan cintun...urmhhh cam geli je aku (sadis putus cinta)
hahahahahahaha

nanti lah aku buat pasal entri-entri kat atas nuuu
NOW aku nak jawab tag dari kawan blogger comel aku 
iaitu cik IKA (sila tekan butang kanan)
mula-mula aku nak ucap terima kasih sebab dah tag aku
kedua tolong aku cari idea lak nak jawab tag ni camner
dah lah tadi aku perah otak untuk buat 500 patah perkataan refleksi
haiiii menderam punye pasal aku tibai pakai keyboard jenama acer
siap jugak akhirnya 500 lebih sikit je...



ok kat atas ni DOODLE
tapi bagi aku kat atas ni cuma gambar je

paling sadissssss gile aku baru terbaca
kat blog empunya segmen tag mengetag ni 
rule paling bawah adalah segmen ni tamat jam 11.59 malam niiiiii
ok fine!!!!!
tadi aku ada perjumpaan banduan di kolong blog
jadi aku terlewat banyak waktu
tak ape lah ika
aku simpan sebagai kenangan jer
disebabkan aku da TERTULIS entri ni
jadi aku teruskan je lah.
it's doesn't matter kan?
apapun selamat pagi hariiiiii semuaaaaaaaaaaa


" AKU NAK DOODLE KAT ATAS NI SEBAB  PENCIPTA DOODLE NI MESTI HANDSOME DI SEBALIK MASK DIE KAN?? "
hehehehehe

" TEH "

" hari-hari kalau aku tak minum teh confirm aku jadi bengong..sebab teh baut aku jadi tenang...tetttttt fact! hahahaha dan lagi satu....roommate aku kuat bebel dan merapuuuu hahahahaha lawak "

No comments:

Post a Comment