Tuesday, March 6, 2012

Saya suka awak...

hollaaaaaa
hukhukhukhuk
banyaknyer habuk
ni mane pergi tukang sapu ni
sanggup biarkan blog aku ni berhabuk camnie
hehehehehe
sorry tau aku lame menyepi
biasalah komitmen banyak dengan study
so aku dahulukan study lah

owh ya ada banyak cerita aku nak kongsikan
tapi cam payah je nak tulis
tadi
tadi kan
aku baru je dilamar
tetttttt bukan di lamar untuk kahwin yer
dilamar untuk menjadi kawan
hahahahaha

sebenarnya
ade sorang ni
cakap suke kat aku
sedangkan aku x kenal die
dan x pernah jumpe pun
even tahun lahir, rupe dan suara aku x pernah kenal
tapi cara die baik
die ajak berkawan dulu
kenal hati budi masing
tapi tapi tapi
aku tetap takut

he quite nice
sebab jadi rakan dah lame
cume di alam maya jer
dan selalu die ajak kuar utk jumpe
tapi cam biasa
aku ni jenis penakut
ya ALLAH
kau permudahkanlah ya ALLAH

takut jugak rupenyer aku ni yer
rupe je nampak kasor
tapi hati lembut cam kertas
hahahahahaha

" TEH "



1 comment: