Saturday, February 4, 2012

hari-hari buat ketupat..best ke?


haiii semua
YOU ARE SO SWEET
x mo lah sedih-sedih kan
ye lah dari isnin sampai jumaat semua nak tention-tention
hari ni kan hari sabtu so be happy k

aku akui korang ni semua memang sweet
dan semestinya nak yang sweet-sweet je semuanya kan
perlu di ketahuai tak semuanya di dalam dunia ni adalah sweet-sweet belaka
kadang-kadang tu kita tak jangka yang sweet boleh bertukar menjadi bahaya
tu lah lumrah hidup

apapun yang perlu korang buat
do the best and try harder
mesti korang akan jadi sweet je 


tadi aku dapat satu lagi cerita yang sedih kat FB aku
kehidupan ni kalau tak ada manusia yang mencaci dan mengutuk tak kan sempurna ke?
dah cukup sangat ke amal korang nak kutuk-kutuk dan perlekehkan orang lain?
dah baik sangat ke disisi ALLAH?
amal dah tinggi eark?
pleaseelah..
aku dah muak dah dengan perangai korang kat FB ni
macam-macam hal, niat nak cari kawan jer, tapi makin hari makin sesak dengan status korang yang umpat sana, umpat sini
ape ni?? yang dok mengumpat tu bukan muda lagi
mak-mak orang..ape nak jadi ni??
pening aku...
sekarang memanglah korang  senang duduk di atas ditemani rakna-rakan
dan sedap mengata orang lain
tapi tunggulah suatu hari besok bila korang berada di bawah
barulah sedar yang langit tu tinggi atau rendah
semoga kita di beri rahmat oleh ALLAH S.W.T



" TEH "

" kadang-kadang aku emosi, kadang-kadang aku santai..aku senang dijadikan kawan, dan senang untuk dijadikan lawan jugak..prinsip aku kalau kau tak kacau aku, kita kawan...jadi happy je :)"


3 comments:

  1. biasa la sidak ya mun umpat2 lam fb...cri publisiti...kdg2 minta perhatian..

    mek ari2 bukak fb...tangga perkembangan org lain..tp sigek pa pun x tulis kat status kmk...malas nk bz2 mdh kita tgh online...lain la mun kmk seglemer kim kardashian..auw! hihi

    ReplyDelete
  2. kite semua ni sweet..

    mengumpat di fb? penyalahgunaan teknologi tul.. jom same elakkan..

    ReplyDelete
  3. Yumida : hahahah ada fb kitak? haishhh boh add kmk..setiap masa kmk upload gambar n hasil karya kmk..huhuhu :P you are so sweet....


    LadyBird : you are so sweet!!! :) tu lah kan..saya tengok pun jadi sedih..ramai yang mengadu kat saya..saya pn boleh cakap sabar je..nak buat camner..mulut orang kite x leh nak tutup...apepun saya pun sweet gakkk :)P

    ReplyDelete