Friday, February 3, 2012

carian congkak

INDONESIA ni negara yang agak maju jugak dalam bidang IT ni
tadi aku search lah di google pasal negara ZAIRE dulunya..
sekarang negara demokratik CONGO.
aku search sebab aku tak tahu dan aku perlulah tahu

tengah-tengah aku search aku terjumpa satu carian yang bernama "CONGKAK"
selalunya ada mozilla, google, dan segala macam
tapi ni lain pulak congkak..berciri-cirikan melayu ada jugak
tapi dari segi bahasanya adalah dari negara jiran kita INDONESIA
dari segi ini kita sebagai rakyat MALAYSIA yang hampir mencapai negara maju
perlulah lebih aktif dan proaktif dalam bidang IT ni
agar boleh bersaing dengan negara-negara yang lebih maju

(chehh aku cakap cam aku pulak perdana menteri IT) 
hehehe apapun....
SELAMAT PAGI SEMUA BLOGERS TERCINTA


" TEH "      

No comments:

Post a Comment