Sunday, July 8, 2012

aku adalah angin



hari ini, aku nak berkongsi rahsia mengenai aku..siapa aku, wujudnya aku, datangnya aku, lahirnya aku, apa jadinya aku nanti, besok, lusa dan akan datang..

hari ini aku rajin nak mencari mengenai unsur iaitu tanah, air , api dan angin
jadi aku mencuba untuk meliat siapa diri aku. setelah mencari membaca dan menilai maka aku dapati bahawa aku adalah berada di bahagian unsur angin. iaitu unsur yang ke-4. rasanya semua dah tahu mengenai 4 unsur tersebut. jadi pastinya aku adalah anak yang ke-4 jugak..

Wanita berunsur Angin 
Angin meredakan kehangatan, menjadi sumber tenaga. Wanita yang berunsurkan angin:
Mempunyai sifat lemah lembut dan menyenangkan suami. Pandai bermain kata dan memujuk rayu.Sopan santun dan berbudi pekerti mulia.Bijak mewujudkan suasana selesa. Hati yang cepat berubah ubah.




so sekarang aku nak belek  diri aku kejap betul ke tak seperti apa yang di tulis kat atas ni..

1. lemah-lembut : ye ke ? setahu aku lah, aku ni ganas..suke aktiviti lasak..obsltly wrong!.
2. menyenangkan suami : tettt aku belum kawin, jadi x tau lagi camne.hehehe
3. pandai bermain kata dan memujok rayu : hihi ini betul..aku memang pandai sangat siap buat2 muke lagi.
4. sopan-santun dan berbudi pekerti : kadang-kadang je la...
5. bijak mewujudkan suasana selesa : ye ke? x tau pulak..tp kawan aku kata mulut aku ni x pandai nak  
 diam.ye la kot
6. hati yang cepat berubah-ubah : ini sangat tepat!!


apapun benda ni kalau nak saja-saja bermain boleh lah..
tapi kalau take it serious 100% jangan ok..marabahaya 


No comments:

Post a Comment