Monday, March 19, 2012

Lawan cakap lelaki EGO

EGONYA KAMU!!!!
mesti korang pernah hadapi lelaki macam ni kan
ok first kalau korang jumpa mamat EGOISTIK ni
korang mula-mula kena cool
ye lah lelaki EGO ni nak cover macho tau
nak kena jaga penampilan
alaaaa korang jangan bising-bising
sebenarnya lelaki EGO ni kat belakang die sensitif tau
die berlagak EGO sebab nak tampak die kuat
lelaki kan pemimpin

 

ok first kalau korang hadapi lelaki EGO ni
kalau berlawan cakap korang kene buat-buat bodoh
iye kan je lah segala ape yang die cakap
selagi tak bercanggah dengan agama
perkara ke dua
kalau die  lalu depan korang
korang kene puji jangan lebih-lebih
contohnya mak ai handsomenya mamat nih
depan  korang die berlagak cool
tapi belakang korang hidung dia kembang beb..
perkara ke tiga kalau korang berlawan cakap dengan mamat EGO ni
korang jangan lah pulak nak tengking menengking
nanti korang pulak yang terasa hati
sebab apa..sebab kebanyakannya mamat EGO ni handsome2
tapi kadang-kadang ramai je mamat yang EGO dan handsome ni x pilih paras rupa
korang test lah
alaaaa lelaki cair kalau kene ayat
...p/s aku x buat benda ni..sebab aku takut.
hahahahaha ok lah 
tu je tips cikai dari aku

buat jangan tak buat ok

" TEH "

"alamak..terlalu sukar mematahkan kata-kata dari seorang lelaki yang EGO..haishhh
Alamak aku ada tips utk aku sendiri lahh"

No comments:

Post a Comment