Monday, January 30, 2012

Semuanya tentang editing

Let say aku nak bercerita pasal dunia design nih
waima aku nih x ade lah sijil, study kelentang kelentung pasal ilmu design nih
tapi disebabkan aku memang FANATIK dan minat giler bab imaginasi-imaginasi nih
so aku dengan berkat kerajinan dan kegilaan
aku dengan sendirinya mengeksplor sendiri benda-benda ni semua
alhamdulillah
ALLAH menganugerahkan aku satu nikmat yang tak terhingga iaitu
belajar melalui pemerhatin
boleh dijadikan cerita..setiap perlakuan ataupun ilmu yang di paparkan secara VISUAL nih
tak kiralah video, gambar tayangan dan segala macam bentuk visual
aku cepat terima feedback dan cepat faham dan cepat tahu macamner nak buat tu dan buat nih
so lepas tu, yang selebihnye aku EXPLORE sendirilah..
aku dah x ingat dah, berapa lama aku berkecimpung dalam dunia EDITING nih.
semua karya-karya aku entah ke mana tah semuanya
dari aku create design yang tah apa-apa
sampailah aku dapat JOB daripada benda tu
aku tak lah mengharap sangat nak dapat duit daripada benda nih
bagi aku KEPUASAN lebih penting dari KEPERLUAN
so aku ENJOY buat benda ni
terfikir jugak nak buat tutorial tapi tunggulah tiba masanya aku rajin nanti
tapi kalau ada sesiapa jer yang nak tanya or WHAT EVER..
aku sudi jer menjawab dan tolong
AKU kan baik dan suke share ilmu nih (muka ngade)
Lecturer aku cakaplah kan
buat ape nak kedekut ngn ilmu nih, yang dibawa ke rumah 7 kaki tinggi 3 kaki lebar ialah amal kita
so berbuat baiklah
membantu dan menyebarkan kebaikan tu kan amal
cam sekarang sampai ROOMMATE aku pun dah jatuh cinta dengan dunia editing yang aku bawa melalui agenda lakhanat aku nih..hihihihi
sampaikan setiap hari dia akan mengadap ADOBE PHOTOSHOP anugerah dari aku pada dia
kerjanya mengedit jerk
dari die x tau aku ajar nih ajar nihsampaikan sekarang die boleh buat muka depan novel
real-real cam novel
aku bersyukur dapat sebarkan ilmu kat orang lain pastu die sebarkan balik dan seterusnya
kan kite dah dapat pahala dari situ.
yang penting ikhlasssssss
AKU BENCI KALAU ADA YANG KEDEKUT ILMU!

so ni adalah my latest artwork of OTAK PECAH TYPOGRAPHY


No comments:

Post a Comment