Monday, January 30, 2012

AWAN NANO ALLAH lagi cantik


Korang mesti kenal mamat nih kan?
laaa AWAN NANO yang pakai baju selekeh seluar track suit masa kat AJL tu...
aku saje je nak cakap pasal si HAFIZ nih
JUARA AF, JUARA AJL, dan insya ALLAH juara dan juara
siapa kata orang sarawak tak boleh tempa nama??
banyak jerrrr cumanya tak di ketengahkan
HAFIZ ni kiut sebenarnya
sebab rambut afro die
aku suke habis
tidur tak lah payah pakai bantal..
ni bukan sebenarnya yang aku nak ceritakan
walaupun dah beberapa hari berlalu pasal JUARA AJL ni
namun kehangatan lagu yang dinyanyikan lirik daripada M.Nasir dan lirik asal dari Budhi Hidayat
tersangat memberi impak
ye lah mana taknya kemana-mana sahaja pasti ada yang menyebut awan nano..awan nano
so IMPAK die besarkan?? [aku bangga jadi anak sarawak...perasan kejap]
korang mesti hairan apa tu awak nano?
sebabnya setahu korang jer awan kelabu..awan gelap and so on..
ok AWAN NANO ni sebenarnya adalah AWAN PUTIH yang berarak di langit nan tinggi
aku selalu jumpe awan ni, samada aku berpijak di tanah mahupun aku terbang di udara
Awan ni tersangatlah cantik, kadang-kadang menyakitkan padangan sebab terlalu putih [tu sebab aku berada dekat dengan awan tu]
walau apapun awan nano [HAFIZ] menang Awan Nano [ ALLAH ] tetap cantik dan terhebat
.....
aku ada sedikit sebanyak gambar AWAN NANO yang aku snap dari ruang angkasa 
nak berilah korang nih lihat sendiri apa yang aku lihat dari langit nan tinggi 


ok ni lah AWAN NANO
setting gambar ni aku buat kat camera jer


LIRIK AWAN NANO

No comments:

Post a Comment