Tuesday, January 17, 2012

pelik betul

Kawad.. 
seriously aku tak pandai..bagi koman lain
lain pulak aku pusing
tapi x per manusia semuanya belajar dari kesilapan
yesss!!
aku dapat buat
aku rasa menjadi seorang yang senyap dan melihat gerak geri insan lain
amat menenangkan
dan juga amat menyeronokkan
biler kite diam tengok gelagat orang
macam-macam kite fikir dalam otak
then biler kite buka mulut
orang mula gelak
tu lah seronok
baru rasa best
x lah asyik dok bercakap
sampai satu tahap orang tak nak dengar cakap kiter
mak ai melelat lak
..
arini aku merajok lagi
sebab nak sangat pergi JUSCO MALURI
nak beli kasut sukan
tapi nampak gayanya kenelah ngadap seorang MENTOR yang aku sangat tak berkenan
selalu je nak control orang
...
sejak dua menjak ni
aku rasa cam bosan sangat nak ngadap FB
entahlah tak tahulah kenapa
bosan je aku tengok FB tu
dok layan twitter
x pun tdo je lah kerjenye..
...

No comments:

Post a Comment