Friday, November 2, 2012

menangis dalam hujan

sabtu..... significant utk apa ya?? haaa tido...tapi bukan spisis aku tido..semalam melewati malam dan hening subuh kesorangan..dibilik yang ada dua katil dan barang yg bersepah bagai tongkang pecah..normal utk student IPG, U dan mana2 pusat pengajian tinggi yang dah hujung sem untuk balik bercuti..hihihihihi.......

semalam KL, aku rasa macam EDINBURGH, sebuah kota penuh bersejarah dengan lorong dan jalan-jalan yang mmpunyai nama-nama yang sungguh unik dan menggerikan.. nak tau sebab ape KL rasa macam tu? sebab hujan berpanjangan dan mencurah2 dengan lembut dan mesra.. ~..~ 

Jam 1 pagi...2 pagi..3 pagi..mula dah bunyi di luar bilik..apa mau mu roh?? hihihi berani ke aku cakap macam tu?? kalau muncul tiba2, mau aku lari tembus dinding..jam 4 pagi..aku rasa bosan yang amat...nak study, tapi belum rasa ingin menelaah..jadi keputusan aku menghabiskan masa dan sisa pagi itu dengan melukis..temabahn marah masih menyelubingi..sejak2 akhir ini, selepas kejadian aku, kami (aku dan kakak) salu je gaduh..gaduh bukan gaduh biasa..gaduh sampai aku rasa nak bunuh je die.. x tau kenape..benar dalam Al-Quran ada menyatakan, marah itu api, api itu syaitan, dan syaitan itu menyesatkan.. jadi macamnie pun sejak dia sakit kerana makhluk hitam bermata merah... sehari kami boleh gaduh 2-3 kali..perasaan marah tu x sama macam aku marah dengan orang lain..sangat lain dan sangat berbeza..bila marah, aku rasa aku x boleh nak kawal, dan x boleh nak berfikir dengan waras..aku selalu lemah dan mengalah, aku x sanggup nak gaduh dahh...kesian kat akak sebab asyik kene marah dengan aku dan bergaduh dengan aku..sedangkan aku tahu, bukan dia yang aku gaduhkan..tapi aku tak boleh nak kawal perasaan marah yang bermaharajalela...

menjadi persoalan aku..kenapa kami bergaduh sebegini rupa? sejak kejadian tu berlaku sebulan lebih yang lalu, dimana aku dan akak di ganggu, benda ni jadi serabut macam ni...kadang2 aku benci dia, kadang2 aku benci budak laki tu....entah lah..serabut dengan kejadian semua ni...syaitan mempunyai misi untuk memecahbelahkan anak adam dan menyesatkan mereka..dan aku merasainya sekarang...T_T


hidup macam DOODLE.. hahahaha


kerja aku menjahanamkan dinding kat bilik di hostel aku E 0-21..alang2 bangunan dah nak roboh 31 december ni..kesiann

ni lagi jahanam.haha

2 comments: