Tuesday, November 6, 2012

dia kata

dia kata dia suka
aku kata tak payah
dia kata dia cinta
aku cata cinta diri kau dulu
dia kata dia rindu
aku kata rindu pada tuhan kau saja
dia kata dia sayang
aku kata lupakan sayang tanpa rasa
tapi dia tetap kata dia suka
aku kata cukuplah
suka belum tentu kau cinta, dan cinta belum tentu kau sayang,
sayang belum tentu kau benar-benar inginkan.

p/s aku berdoa dalam tirai malam semoga murabbi ku melindungi aku dari terjerat dalam ruang kotak manusia yang memercikkan bisa dari kata-kata. Allah murabbi, aku sentiasa ingin berlari mengejar waktumu yang kini kian berlalu pergi. 



bila aku rasa ingin tulis
aku tulis ikut rentak jari bukan jari kaki
ikut sedap hati dan otak aku mau pikir apa dan tulis apa
janji tulis.kalau aku mau.

No comments:

Post a Comment