Wednesday, September 12, 2012

MORNING !!!


haiiiii lately ni aku sangaaattt jarang nak update blog. rasa malas yang teramat. tak pun aku terlalu sibuk dengan kuliah dan tugasan. sampaikan ayah (bapa angkat) aku call dan sms tanye sibuk ke? lame x dengar khabar berita sampai x balas sms ayah. maaflah ayah sibuk sesangat..actually aku pun banyak jugak habiskan masa dengan tengok movie korea kawana aku. hahahahaha

sedar tak sedar skarang ni dah bulan sembilan..dah tengah bulan pun, kalau time2 macam ni, kompem orang yang bekerja dh habis duit, same gak cam aku yg tengah study ni. "maunye tak habis duit, beli tu, beli ni x hingat dunia.." hahahaha padan muka aku.. ~_~ 

OH MY ENGLISH!!!!. aku skarang sronok sngt sbb ramai yg sygkan aku.. cheeseeeee! mcmlah dulu2 x ade yang syg.. cume aku kene highlight sikit..ade yang SAYANG kat aku lebih..hahaha euwwww gedik sesangat!.. 

mak aiii, haritu kan aku minta tolong kawan aku pagarkan bilik aku ni..ellow bukan pagar pakai dawai besi yang berduri ok, ni pagar x nampak, pakai ayat QURSI ok..perghhhhh sampai bergoyang botol air sebb dialunkan bacaan yaasin, ayat qursi dan surah an-nas..tengok betapa ayat-ayat ALLAH itu hebat. bukan cam ayat-ayat cinta yang hampehhh jiwangnya. hahahaha tapi serius, lepas je di pagar rasa sejuk dan tenteram je bilik aku..lau x, mausk bilik je aku rasa takut, rimas, panas, n macam2 lagi lah....tapi skarang dah ok, tido sorang pun bolehhh hahaha..tp kene buka lampu lah...hahahahahaha dulu kat bilik aku selalu je dengar bunyi cicak..lepas pagar x adelah...aman bilik aku alhamdulillah..tapi kene lah buat selalu...x leh nak buat sekali je...sbb perbuatan salah boleh pecahkan pagar sedikit demi sedikit...

dah lah aku nak ready g kelas 10.30..hebat x hebat..kelas 10.30..pastu mampus nak kene ganti jam kredit. hahahaha jum pekena OLD TOWN WHITE COFFEE dulu sebelum p kelas...jengjeng tukar mood plak..malas nak minum teh..hihihihi

No comments:

Post a Comment