Wednesday, February 8, 2012

tinta tak bertajuk

SERONOKKKK
arini aku layan movie sepanjang hari
nak tau cerita ape?
cerita garam (SALT) lakonan kakak aku ANGELINA JOLIE
SHERLOCK HOLMES...aku sangat suka movie ni
roommate ajak mandi pun aku x leh nak berganjak
apepun aku cume nak happy je arini
aku tau korang mesti boleh buat aku happy kan..kan...

RUANG
tolong..tolong bagi aku ruang..ruang untuk aku bersendiri
ruang untuk aku berfikir
ruang untuk aku bernafas
ruang untuk aku berfikir secara waras
setiap yang berlaku terlalu pantas
yaaa memang terlalu pantas
sampai aku sendiri pun tak boleh nak bernafas
kesalahan?
tiada sesiapapun yang boleh diletakkan ke atas setiap perkara yang telah terjadi
bagi aku semua itu adalah cabaran, dugaan dari ALLAH
untuk menguji aku
ya mungkin AKU TERLALU BANYAK DOSANYA
dari ini ALLAH ingin aku kembali kepadanya

FACEBOOK
bagi aku muka buka itu telah menjadi sejarah hitam bagi aku
semalam adalah iagauan yang sangat memeritkan
aku maafkan
namun setiap yang telah terjadi meninggalkan parut yang sangat dalam
sehingga aku fobia
tidurku terganggu
jaga ku kerisauan
bangunku terasa getar ketakutan
masih segar di ingatan aku
bila diperlakukan seperti PEREMPUAN JALANAN


terima kasih ya 
kerana berjaya melakukannya
ke atas aku


HAPPY ALWAYSSS
korang rasa elok tak kalau aku tinggalkan dunia photography yang aku cintai??


" TEH "

" Aku rasa semakin jauh dari bidang photography..kerana aku rasakan yang aku semakin tersasar jauh dari landasan..."

3 comments:

  1. dugaan sentiasa hadir dlm hidup kita.jadikan sebagai pengalaman kehidupan

    ReplyDelete
  2. mmoon aalleaa : insya ALLAH..setiap yang pahit kalau di telan..pasti tak terasa juga.. :)

    ReplyDelete
  3. iklan sbntr

    hye TK jom join contest..

    http://cobaltchloride.blogspot.com/2012/02/happy-faces-contest-by-captkeon-alhan.html

    ReplyDelete