Tuesday, February 7, 2012

pesta jerit

SIAPA YANG NAK MENJERIT BERSAMA AKU?
jom2...kita buat pesta jerit2 dalam blog masing2
puaskan dapat jerit2
hilang segala sakit
hilang segala tekih kotor yang tercalit pada kita
sakitnya rasa kalau ada yang sengaja mempermainkan kita



sukarnya aku nak cakap dan nak tulis
tapi aku tetap jugak nak tulis
" aku tutup pintu hati pada lelaki "
senang cerita aku benci lelaki
kerjanya menipu
menipu
menipu
huhhhhhh

x puas lagi mempermainkan?
silakan permainkan
baru ku sedar cinta umpama racun
earkkk rasanya belum lama aku cakap cinta itu tak buta di entri yang lama
apapun aku akan gores hatiku yang tertera nama mereka-mereka
walaupun berdarah
namun tetap memadam luka yang telah pun di toreh
cam bosan jer nak cakap pasal cinta nih
tapi hanya blog jer yang aku dapat luahkan apa yang aku pendamkan
apa yang aku alami
dulu aku pernah cakap
bekas kekasih adalah rakan yang terbaik
namun sekarang aku baru sedar
semuanya hanya TIPUUUUU
mereka semuanya umpama duri yang menunggu untuk menembusi daging-daging dan mencalar
aku terkena
lukanya lebih perit dari putus cinta
sangat sakitttt sakit sangat-sangat

benci?
buat masa sekarang memang aku rasa benci
sakit?
terlalu sakit..
menangis?
puas aku menangis
luahkan..
blog ini merupakan tinta yang paling bernilai buat aku
hentak, marah, tangis, sedih, gembira, takut, gusar, semuanya aku luahkan disini
mereka baca?
ya aku tahu mereka sedang membaca..biarkan mereka bersembunyi di sebalik kemaluan yang di tayangkan
tindakan aku
terus sahaja menulis kerana aku merasa puas..kerana penulisan adalah senjata bagi aku
semoga sahaja mereka yang bersembunyi di sebalik kemaluan itu tersedar dari lamunan
puaslah dengan kehidupan mempermainkan insan lain
yang sudi menerima mereka sebagi rakan
kamu semua umpama perasit yang berjangkit

kata putusnya..
kamu semua pergilah bermain dan mencari mangsa lain
biar sahaja kamu bergelak tawa menjaja cerita mereka bersama-sama teman sepermainan kamu
pasti kamu puassss
puasss mentertawakan di dalam hati..walaupun bukannya di mulut..


" bersembunyilah kamu...aku tidak juga menjemput mahu menghalau dari membaca setiap tulisan ini 
kali ini sebetulnya untuk kamu..dan kamu juga bukanlah insan yang perlu aku agung-agungkan sehingga terangkat egomu..sehingga terangkat keayuan mu..namun kamu semua hanyalah insan yang bertopengkan kekejaman.....merobek dan menghiriskan perasaan insan lain..."


" TEH "

" Esok aku nak buat entri yang happy-happy jer..harini tulisan semuanya pasal sedih-sedih..aku nak menaip pun rasa cam muak..lagilah korang pembaca yang tercinta yang membaca..apapun..aku harap korang sentiasa bersama aku dalam pahit jerih..walaupun kita tidak mengenali diantara satu sama lain...buat mereka...pergilah jauh dari hidup aku..semakin aku mengenali saki baki benih kalian..aku menjadi benci..."






No comments:

Post a Comment