Thursday, February 2, 2012

EDIT CARA TYPOGRAPHY

Owww ya
aku suka buat N3 lewat2 kan..kadang2 tu awal2 pagi
ye lah ilham nak menulis tu x sentiasa ada
by the way alhamdulillah..
dapat jugak pahala dah mengajar orang ni
sedikit-sedikit banyak-banyak nanti jadi lah bukit..ye dok?
now roommate aku dah jadi kaki edit sejak aku ajar dan tunjuk macamner nak jadi seorang MANIPULATION girl
chewahhh ade ke?
ni ade beberapa hasil karya die
yang paling best karya nih boleh bagi income yang sangat BESTTTTT bagi student cam aku nih
mane taknyer, for one hours tutorial lecturer boleh sign 6 hours semata-mata disebabkan editing die
FUHHHH MEMANG HEBATLAH...
mengalahkan sifuuu die .
hahahahahahaha


Lecturer ni terharu sangat sebab dapat duduk dalam muka depan novel sebelah AARON AZIZ lak tu 
hehehe untonnggglaaaaa

by the way 
the last few day
aku ada ajar sorang cik abang ni
alaaa cikgu erol nukman
aku ajar die pun secara simple kat TWITTER 
nak add aku kat twitter email aku ye..x pun drop jer kat fixbox tu
nak di jadikan cerita hari ni kot die dah upload work die
nice.... aku suke
tapi improvement tu perlulah
aku pun harus di usahakan lagi


haaaa ni lah art TYPOGRAPHY daripada saudara erolnukman kita
cantik kan... so sweet alaaa mesti budak2 perempuan je yang suka
ohh ya..saudara erolnukman
this art is called TYPOGRAPHY (creativity dalam menghasilkan art tulisan)
nak buat TUTORIAL..mungkin lambat lagi kot saudara erol
tunggulah bila saya rasa tersangat lapang dan memikirkan tutorial yang sangat best
nanti saya akan upload jua..
dan kalau dah upload tu janganlah pulak segan silu nak datang ke blog saya ni
alaaaa blog simple
seputih salju orang kata
hahaha by the way TEH DAN KOPI satu perubahan yang sangat menarik
walaaaaa
KIPIDAP erolnukman



" Aku dulu pencinta kopi..bermula dari coffeemix, kemudian bertukar kepada nescafe..satu hari tu aku boleh minum sampai 5 cup of coffee..and one day aku got a bad headache...sampaikan rasa bergetar je kepala hotak aku nih..and my mom sad..YOU ARE NOT ALLOWED to drink that NESCAFE again..so aku tukar lah kepada TEH BOH..quite nice...i love it taste..sweet and lovely..and until now i drink that TEH BOH...agak-agak cuba korang teka..berapa cawan aku boleh minum teh boh satu hari? .... "

No comments:

Post a Comment